Конструктивні пропозиції АОЗРУ викликали дивну реакцію київських чиновників

Тимчасова робоча група так і не змогла напрацювати конструктивні пропозиції щодо питання реформування зовнішньої реклами у столиці

3 серпня у КМДА відбулась перша зустріч робочої групи з питань напрацювання змін до Концепції розвитку зовнішньої реклами в Києві.

Мета роботи групи — формування спільного бачення шляхів та плану модернізації галузі зовнішньої реклами Києва в контексті комплексної стратегії розвитку міста.

Проте вже перша зустріч викликала багато запитань.

На початку зустрічі Оксана Поліщук, голова Асоціації операторів зовнішньої реклами України (АОЗРУ) запропонувала включити першим пунктом до порядку денного розробку чіткого та прозорого формулювання мети та завдань, які мають бути виконані в рамках роботи групи. Та надати цим формулюванням параметрів та критеріїв оцінки.

Ця конструктивна пропозиція була відхилена головуючим — заступником голови КМДА Олексієм Резніковим. У своїй категоричній відмові він зіслався на процедурні моменти.

Наступна пропозиція АОЗРУ щодо чіткого визначення переліку нормативно-правових актів, що впливають на регулювання галузі зовнішньої реклами в Києві, яку підтримали присутні експерти, також на подив була відхилена більшістю голосів комісії.

Так само як і наступні пропозиції, які подавалися до обговорення від АОЗРУ та інших громадських об’єднань: розглядати зональність міста комплексно, не відокремлюючи зовнішню рекламу від інших елементів візуального простору; допрацювати ідею «радіальної зони відчуження» навколо рекламних конструкцій; та інші пропозиції.

Двогодинна зустріч наочно продемонструвала низьку якість діалогу та домінування процедурних моментів, адміністративного тиску над логікою та аргументами, а також намагання чиновників штучно створити перепони для ефективної взаємодії бізнесу та влади.

Варто зауважити, що під час зустрічі представниками влади не було надано жодної аргументації своїх дій та пропозицій: ні досліджень, ні наукових розрахунків, ні експертних висновків.

За результатами зустрічі складається враження, що така «співпраця» від самого початку не буде ефективною. Замість того, щоб розробити насправді ефективне рішення з чіткими цілями та завданнями та спираючись на наукові та практичні дослідження, чиновники вкотре намагаються викрутити ситуацію, прийняти популістські непрофесійні та деструктивні рішення.

На наступну зустріч робочої групи АОЗРУ знову готує пропозиції і переконана, що саме комплексний підхід дозволить досягти головної мети цієї роботи: суттєво та оперативно модернізувати зовнішній вигляд міста, зберігаючи при цьому значну частину надходжень до міського бюджету, яку надає зовнішня реклама.

Про практичні кроки, які вже зробила АОЗРУ в цьому напрямку, ми розповідали нещодавно. Детальніше за цим посиланням.