Асоціація отримала від Антимонопольного комітету України лист щодо проведеного аналізу проекту рішення «Про внесення змін до Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві», оприлюдненого 16 червня 2016 року за посиланням: http://kievcity.gov.ua/news/38707.html.

         

          У листі Антимонопольний Комітет України повідомляє, що за результатами проведеного аналізу виявлені обставини, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію на ринку зовнішньої реклами та створювати учасникам даного ринку несприятливі умови діяльності.

        

          Антимонопольний комітет України повідомив, що листом від 1.09.2016 №02-07/2989 відмовив КМДА у погодженні відповідного проекту рішення.

         

          Асоціація операторів зовнішньої реклами України неодноразово наголошувала, що норми проекту рішення створюють несприятливі умови ведення господарської діяльності одним учасникам рекламного ринку, і надають неправомірну перевагу іншим, а розробка оприлюдненого проекту рішення є намаганням місцевих органів влади легалізувати свої протиправну бездіяльність щодо не продовження строку дії дозволів, та виправдати незаконні спроби замінити одних учасників ринку зовнішньої реклами іншими.

      

         Довідково: Відповідно до статті 1 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», Антимонопольний комітет України є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері державних закупівель. Одним із основних завдань Антимонопольного комітету України є запобігання, виявлення і припинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції.