Четвертий Київський міжнародний Out-Of-Home Forum відбудеться 6 жовтня 2016 року в конферец-залі готелю «Івент-хол Київ» готелю Ramada Encore Kiev (Столичне шосе, 103).

 

Асоціація операторів зовнішньої реклами України є традиційним партнером Out-Of-Home Forum . Цього року ключова тема Форуму - SENSE OF REALITY - взаємодія реального і цифрового світів в контексті ефективної моделі комунікацій і побудови гармонійного міського простору.

 

Форум є простором діалогу для пошуку відповіді на питання, як зробити сучасні рекламні комунікації (зокрема зовнішню рекламу) більш соціально корисними, а не тільки ефективними. Форум традиційно об’єднує представників муніципалітетів і архітектурної спільноти та провідних експертів в галузі маркетингових та соціальних комунікацій.

 

Цьогорічний Форум відбудеться в оновленому форматі. Дискусії будуть вестися двома потоками. Перший потік Форуму, який пройде в форматі науково-практичної конференції «Ефективність out-of-home медіа в маркетингових комунікаціях», об’єднає фахівців з маркетингових комунікацій в обговоренні світових медіа-трендів.

 

Другий потік Форуму відбуватиметься у форматі воркшопу на тему «Стратегія модернізації візуального простору міст України». Цей одноденний освітній проект дозволить під час роботи в групі зібрати ідеї учасників, що мають унікальний досвід професійної діяльності та індивідуальне бачення і ставлення до заявленої теми.

 

Воркшоп базуватиметься на результатах проведеного у 2012-2015 рр. циклу стратегічних сесій та воркшопів «Місто як маркетингова комунікація», «Порядок денний галузі на 2014-2015 рр.».

 

До участі у заході запрошені представники професійної спільноти архітекторів та урбаністів, фахівці соціальних комунікацій та муніципалітетів.

 

 

Більш докладна інформація — на сайті форуму ooh.in.ua.

 

Прес-служба Асоціації