13 грудня  в місті Чернівці відбулася робоча зустріч, в якій взяли участь голова Асоціації Оксана Поліщук, народний депутат України Владислав Севрюков, головний архітектор міста Наталія Хілько, керівники робочого органу з питань реклами та комунального підприємства «Реклама».  

Учасники зустрічі обговорювали поточну ситуацію на чернівецькому ринку зовнішньої реклами, нормативно-правову базу та тенденції переходу розвитку ринку з кількісного на якісний формат.

В ході обговорення учасники засідання прийшли до висновку, що тільки спільні дії влади і бізнесу призведуть до позитивних результатів в наведенні порядку в цьому сегменті економіки і покращенні візуального вигляду міста.

Крім того, голова Асоціації операторів зовнішньої реклами України, Оксана Поліщук запропонувала допомогу фахівців Асоціації у розробці нормативно-правових актів міста та схем розміщення зовнішньої реклами у місті Чернівці.

Пані Поліщук підкреслила, що для реалізації комплексу завдань, які стоять сьогодні перед бізнесом і Чернівецькою владою в питанні зовнішньої реклами, потрібна ефективна взаємодія між усіма зацікавленими структурами: «Асоціація зовнішньої реклами України підтримує владу в необхідності мораторію. Так, це непросте і непопулярне рішення, проте тільки так можна зупинити зростання кількості нових конструкцій на період до розробки нових нормативно-правових актів. Проте, з цим не можна затягувати і ми готові допомогти і залучити своїх фахівців до цієї роботи. В рамках зустрічі нами було запропоновано допомогу в розробці Концепції розвитку ринку зовнішньої реклами,  Порядку розміщення  та в розробці Схем розміщення рекламних конструкцій. Впевнені, впровадження та реалізація цих норм позитивно позначиться не тільки на бізнесі, а й на стані міської інфраструктури», - зазначила Голова Асоціації і звернула увагу на значимість спільних дій підприємницького співтовариства і влади для економіки та благоустрою міста.


За матеріалами прес-служби Асоціації