BigMedia (BigBoard Group) стала партнером першої міжнародної соціальної кампанії «#3500lives: безпека на дорогах», яку проводить у 70 країнах світу FIA, Міжнародна автомобільна федерація, за підтримки JCDecaux. У серпні 2017 року з рекламних щитів у Києві, Дніпрі, Львові та Харкові відомі у світі люди, зірки спорту та шоу-бізнесу, закликають пам'ятати про правила безпеки на дорогах. Дворазовий чемпіон світу Формули-1 Фернандо Алонсо нагадує: "Пристебніть ремені безпеки". Фарелл Уільямз, співак, автор пісень і музичний продюсер, закликає: "Не пишіть смс за кермом". Мішель ЕО, актриса, продюсер і посол доброї волі програми розвитку ООН, акцентує увагу на безпеці дітей: "Використовуйте дитяче крісло". Тенісист, переможець 15 турнірів Великого Шолома, Рафаель Надаль звертає увагу на технічний стан автомобіля: «Перевірте шини».



Згідно статистики Всесвітньої організації охорони здоров'я в усьому світі за добу на дорогах гине 3 500 людей. Кампанія спрямована на збільшення безпеки всіх учасників дорожнього руху і збереження 3500 життів - # 3500 lives.

Актуальність безпечного дорожнього руху в Україні, на жаль, не знижується: смертність на дорогах в Україні залишається найвищою серед усіх країн Європи. З 2011 по 2016 рік в Україні (за даними Департаменту медичної допомоги МОЗ) зареєстровано близько 170 тисяч ДТП, у яких загинуло 26,5 тисяч осіб. За даними МВС за останні три роки смертність на дорогах поступово знижується: у 2014 році на дорогах країни загинуло 4,83 тисячі осіб, у 2015-му - 4,48 тисяч, у 2016 - трохи більше 4 тисяч, за 1 квартал 2017 року - 702 людини.

Аскольд Шестунов, CEO BigBoard Group, зазначає: «Відповідальність на дорозі всіх учасників руху - це базова характеристика відповідальності в цілому, ступінь зрілості й усвідомленості поведінки суспільства у загальнолюдському масштабі. Прояв соціально зрілої позиції по відношенню до оточуючих людей, особливо наявно  проявляється на дорозі, де травматизм і смерть так часто приходять у життя як окремої людини, так і сімей, полягає, в першу чергу, у дотриманні досить простих правил безпеки. Саме тому наша компанія розділяє заклик FIA дотримуватися заходів безпеки на дорогах у кампанії # 3500lives. Зовнішня реклама, коли вона знаходиться у професійних руках, - прекрасний ненасильницький інструмент спонукання до відповідальності».

У кампанії # 3500lives викладені 10 правил, які можуть допомогти врятувати життя людей. FIA закликає підписати Маніфест з глобальної безпеки дорожнього руху.