У Дніпровській мерії ділять ринок зовнішньої реклами на користь «кишенькових» операторів. Бізнес, який роками чесно працював на ринку і сплачував податки до місцевого бюджету, витискають на користь нових гравців. По суті, в одних операторів чиновники дозволи забирають, а іншим – видають. Такого висновку дійшли в Асоціації операторів зовнішньої реклами.



Наприкінці липня Виконком Дніпровської міської ради зобов’язав зняти конструкції на вулицях Ярослава Мудрого, Князя Володимира, Січеславській Набережній та Маршала Малиновського. При цьому чиновники пояснили, мовляв, у місті почали діяти нові Правила та Схема розміщення зовнішньої реклами. Однак, за висновком юристів, такі кроки суперечать українському законодавству. Бо демонтажі порушують право приватної власності, а білборди знімають примусово без попередження власників. Ба більше, Виконком не має права достроково припиняти дію дозволів, оскільки зовнішню рекламу в місті регулює Департамент торгівлі і реклами. Тобто відбувається банальний дерибан ринку, і встановлюється контроль над бізнесом, який потрібен політикам. Адже той, хто контролює білборди, отримує додаткові відсотки під час виборів.


На захист постраждалих операторів виступила Асоціація зовнішньої реклами України, де на свавілля та безкарність дніпровських чиновників давно звернули увагу. З приводу порушень закону до міської ради вже направлено відкритий лист. Асоціація вважає неприпустимим ручний режим управління бізнесом, який є бюджетонаповнювальним, а сфера діяльності якого стосується зовнішнього вигляду славного міста, йдеться в листі. В Асоціації впевнені, що впровадження Реформ має відбуватися прозоро і цивілізовано, а не вибірково (на користь тих операторів, які більше подобаються чиновникам).