Асоціація операторів зовнішньої реклами України із дня заснування невідступно сповідує чесні, рівні та справедливі правила роботи. Ми послідовно і неухильно захищаємо права не тільки своїх учасників, а й усіх представників галузі. Саме тому ми відповідально ставимось не тільки до власної ділової репутації, а й усіх наших партнерів.

Ми переконані, що діалог і співпраця – це єдиний шлях якісного та ефективного впровадження будь-якої реформи. Ми створюємо можливості ефективного функціонування для кожного добросовісного гравця ринку та сприяємо мінімізації таких негативних факторів, як недобросовісна конкуренція та корупція.

Щоб сформувати цивілізований ринок зовнішньої реклами в столиці, в 2016 році ми підписали Меморандум про співпрацю і взаємодопомогу з «Асоціацією зовнішньої реклами Києва», яка на той момент представляла інтереси майже 9% столичного рекламного ринку.

Як нам стало відомо, в період 2017–2019 років громадську спілку «Асоціація зовнішньої реклами Києва» покинули більшість її членів, із якими ми співпрацювали і надалі будемо співпрацювати незалежно від їх участі в тих чи інших об’єднаннях, а саме: ТОВ «РІА «Імідж»», ТОВ «АльхорАутдор», ТОВ «Альхор», ПП «Метеор». ТОВ «РІА «НАРУЖКА»», яка раніше була вказана як член асоціації, повідомила, що не брала і не бере участі в діяльності цієї організації. Фактично сьогодні спілка представляє інтереси одного оператора – ПП «Індивідуал», директор якого має родинні зв’язки з керівником спілки Максимом Чаленко.

Такі зміни в складі «Асоціації зовнішньої реклами Києва» вплинули на її діяльність, і нині ми з прикрістю констатуємо порушення нею основних завдань та принципів укладеного Меморандуму, а саме:

ПП «Індивідуал» та ГС «Асоціація зовнішньої реклами Києва», в особі її керівника Максима Чаленка, торпедують судовими позовами розробників Реформи реклами в столиці та не виконують вимог прийнятих міської владою рішень та розпоряджень. Такі дії грубо порушують домовленість сторін упроваджувати реформу, забезпечувати максимальну ефективність і прозорість своєї діяльності на користь суспільства та залучення інвестицій у галузь. Це також нівелює принцип результативності, задекларований Меморандумом, за яким після затвердження Схеми, розміщення рекламних засобів здійснюється виключно відповідно до її вимог.

Максим Чаленко від імені очолюваної ним Асоціації виступив проти змін, які впроваджують у Києві 90% операторів ринку спільно із владою. Під сумнів поставлено волю кількох мільйонів киян, заради яких ми і розпочали Реформу в столиці. Регулярні наклепи і безпідставні звинувачення на адресу міської влади і колег по бізнесу є порушенням з боку керівника Асоціації кількох пунктів Меморандуму щодо взаємної підтримки, співпраці та чесного партнерства.

Крім того, нам прикро констатувати, що сам Максим Чаленко дозволив собі вчинки, абсолютно не сумісні з публічним представництвом бізнесу. Повідомлення правоохоронців про спробу дати хабар посадовим особам нівелює задекларований Меморандумом принцип прозорості, а регулярні повідомлення в ЗМІ про порушення Чаленком громадського спокою і його насильство відносно власної родини в результаті кидають тінь на весь ринок і всіх його партнерів.

Ми поважаємо і підтримуємо ділові інтереси всіх учасників ринку. Ми завжди готові співпрацювати з усіма, хто сповідує принципи чесності та відкритості. Однак через грубі порушення угоди з боку організації, керівником якої є Максим Чаленко, змушені розірвати Меморандум про співпрацю і взаємодопомогу з «Асоціацією зовнішньої реклами Києва».

Асоціація операторів зовнішньої реклами України, яка об’єднує соціально-відповідальних операторів, уважно стежить за балансом інтересів суспільства, влади та бізнесу і глибоко обурена. Вважаємо неможливою будь-яку співпрацю з тими, хто порушує домовленості й дискредитує партнерів власною поведінкою. Це зневага і загроза для всього рекламного ринку. Саме тому ми не можемо дозволити собі співпрацю з Максимом Чаленко та очолюваною ним організацією, які кидають тінь на ділову репутацію всієї галузі.