Частка зовнішньої реклами серед інших медіа залишається високою і стабільною - майже 18%. Це  пояснюється високими можливостями охоплення аудиторїї Outdoor-медіа і конкурентною вартістю контакту. Цього року така ж тенденція збережеться. Про це йдеться у звіті Індустріального комітету зовнішньої реклами України (ІКЗР) підготовленого  за результатами 2019 року.

«Реформа зовнішньої реклами, що проводиться міськими адміністраціями в партнерстві з компаніями-операторами, поступово зменшує кількість носіїв формату 3х6 м, сьогодні їх частка 48%, хоча це як і раніше провідний формат українського Outdoor», - йдеться у звіті.

Частки інших популярних форматів, таких як призми і сітілайти, стабільні протягом 2 років, проте в 2019 року на 4% зросли інвестиції рекламодавців в скролли - динамічний інвентар міського середнього формату.

 «ІКЗР у цілому позитивно оцінює реформи ринку зовнішньої реклами і вважає, що вони ведуть до збільшення ефективності Outdoor -Медіа», - сказано у документі.

 Водночас експерти  прогнозують стрімке зростання цифрових медіа.

 «На початку минулого року кількість цифрового інвентарю не перевищувало кількох десятків поверхонь. У грудні минулого року цифрові панелі займали майже 3% серед всіх форматів українського Outdoor-ринку. Прогнозоване зростання складе не менше 100% щороку», - сказано у звіті.  

За даними Індустріального комітету зовнішньої реклами України  п'ятірка міст-лідерів ринку залишилась незмінною. Це Київ, Одеса, Дніпро, Харків і Львів. На столицю припадає чверть від загальної кількості рекламного інвентарю і 37% рекламних бюджетів.

У 2019 році на 1-му місці серед категорій рекламодавців  була торгівля. На 2-му місці -  нерухомість.

 З  повним текстом документу можна ознайомитись на сайті Індустріального комітету зовнішньої реклами України.