У 2022 році на ринку зовнішньої реклами очікується зростання на 16%. При цьому найбільш стрімко розвиватиметься Digital  сегмент. Такий прогноз зробили експерти Всеукраїнської рекламної коаліції.

«Рекламодавці пересвідчились у ефективності зовнішньої реклами, незважаючи на карантинні заходи, за яких кількість транспортних засобів на дорогах навіть зростає у порівнянні з аналогічним періодом без карантину. Що відобразилось на зростанні обсягів розміщення рекламодавців, що за підсумками 2021 склало 27%», - зазначив генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник.

За даними експертів у 2021 році, найбільш активно зростали такі категорії як  комп’ютерна техніка, зв’язок, медицина, продовольчі товари, торгівля. А ринок Digital зовнішньої реклами зріс на 78% в порівнянні з 2020.

«Стрімке зростання цьогоріч показала Digital складова ринку зовнішньої реклами  – як інвентарю у всіх обласних центрах України, так і клієнтів, що стали регулярно використовувати ці носії у своїх рекламних кампаніях – особливо з категорій нерухомості, розваг, автотранспорту», - каже Максим Лазебник.

Всеукраїнська рекламна коаліція прогнозує, що у 2022 році ситуація з інвентарем по містах України залишатиметься стабільною, а найпомітнішим буде продовження розвитку Digital інвентарю.

Прогнозований обсяг ринку ООН Media на 2022 складе 4 мільярди 769 мільйонів гривень, що означає зростання на 16%. При цьому обсяги Digital OOH зростуть до 712 мільйонів гривень, або на 37% у порівнянні з 2021 роком.