На початку червня в Стокгольмі відбувся 58-й конгрес Європейської федерації зовнішньої реклами (FEPE International). 

«Прайм Груп», активний учасник ринку зовнішньої реклами, розробник онлайн платформи для планування і покупки зовнішньої реклами outhub.online, не міг обійти увагою єдиний в своєму роді форум.

 

Конгрес FEPE International збирає учасників ринку — операторів, агенції та рекламодавців — з усіх країн, щоб обмінятися досвідом і «звірити годинники».

 

У цьому матеріалі «Прайм Груп» ділиться із читачами враженнями, спостереженнями та інсайтами, які виникли протягом цих насичених двох днів.

 

Репортажі минулих років: 20142016.

 

У 2017-му році конгрес FEPE International проходив під гаслом «Час революції: як заслужити право на перемогу».

16 доповідей і панельна дискусія були розділені на два дні, і тематично згруповані в 4 напрямки:

 

1. Необхідність out of home в цифровому світі

2. Цифрова революція в out of home

3. Якість креативу, як ключовий фактор результативності out of home

4. Спрощення планування, покупки і доставки контенту out of home

 

Відкрив конгрес Метью Дерден, президент FEPE International і керівник європейського бізнесу оператора OOH реклами Clear Channel Outdoor. Промовляючи вітальне слово, Дерден акцентував увагу на унікальних перевагах out of home і здатності медіа адаптуватися до вимог сьогоднішнього світу.

Out of home, як «зовнішній» медіаканал, дозволяє звертатися до аудиторії на ходу (тих, хто очікує на громадський транспорт, застряг в пробці, йде за покупками і т. п.).

Розвиток технологій, зокрема смартфонів, і прогрес в області аналізу даних збільшують масштабність впливу і ефективність цього каналу комунікації.

Out of home й надалі залишається єдиним каналом, використання якого в кросмедійних кампаніях вдвічі збільшує ймовірність успішної побудови популярності.




Це найвідповідальніший з усіх медіаканалів, оскільки out of home реклама є публічною обіцянкою бренду. Невиконання цієї обіцянки загрожує серйозними наслідками — як публічна обіцянка одружитися. Споживачі чудово розуміють це на підсвідомому рівні, тому довіряють більше тим брендам, які не бояться відповідальності і готові відкрито заявити про це.

 

На завершення Дерден навів цифри зростання і прогнози Peter J Solomon (консалтингової компанії в галузі банківських інвестицій) по ключових медіаканалах до 2019 року. Очікується, що зростання out of home медіа в світі складе 5%.


Всі новини