Що нового?

ЗАЯВА АСОЦІАЦІЇ ОПЕРАТОРІВ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ УКРАЇНИ ЩОДО «САМОЗАКЛЕЙКИ» РЕКЛАМНИХ КОНСТРУКЦІЙ У КИЄВІ

Оператори обуренні несанкціонованою «самозаклейкою» реклами політичного характеру з сумнівним сюжетом. Невідомі самовільно розмістили постери на сіті-лайтах декількох операторів у Києві на вулиці Парковій, Дніпровському узвозі та Алеї Слави.

Детальніше

ЗАЯВА АСОЦІАЦІЇ ОПЕРАТОРІВ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ УКРАЇНИ ЩОДО «САМОЗАКЛЕЙКИ» БОРДІВ У ЧЕРКАСАХ

Асоціація закликає учасників виборчого процесу до чесної боротьби та утримання від брудних технологій - поливання брудом конкурентів та введення громадськості в оману. Нам би дуже не хотілось ставати заручниками політичних воєн.

Детальніше

У столиці запустили соціальну кампанію проти незаконного паркування

У Києві стартувала рекламна кампанія проти незаконного паркування. Це спільний проект операторів зовнішньої реклами та Управління реклами КМДА. Водіїв повідомляють про найближчі місця паркування, аби вони не порушували правил дорожнього руху.

Детальніше

Податкові пільги обходяться для влади дешевше ніж знищення бізнесу

Надання податкових пільг – це найоптимальніший варіант антикризових заходів, які може приймати влада для збереження бізнесу в умовах тотального падіння ринків. Це допомагає оптимізувати витрати підприємств у форс-мажорних обставинах, зберегти робочі місця та пройти складний період.

Детальніше

Відкрите звернення до міської влади Черкас щодо надзвичайної ситуації на ринку зовнішньої реклами

У кризовий час порозуміння між владою і бізнесом критично важливі і виходять на перший план. Без підтримки з боку держави і органів місцевого самоврядування підприємцям дуже важко вистояти в умовах обвалів ринків.

Детальніше

Звернення до міської влади Житомира щодо критичної ситуації, яка склалась на ринку зовнішньої реклами

У Житомирі уже пустує понад 75 % рекламних площ, і прогнозні показники на травень-червень критично низькі - очікування комерційної реклами всього 10-15 %.

Детальніше

На Херсонщині провели перший етап впорядкування зовнішньої реклами

На Херсонщині здійснено інвентаризацію місць розміщення зовнішньої реклами. Це перший етап врегулювання порядку розміщення рекламних конструкцій.

Детальніше

Прості речі рятують життя – зовнішня реклама разом з меріями міст запустила соціальну кампанію боротьби з коронавірусом

Інформацію про заходи боротьби з вірусом, які повинна знати і виконувати кожна людина на сьогодні розмістили на 1500 рекламних площ різних форматів – починаючи з сітілайтів і закінчуючи цифровими білбордами з відероликами.

Детальніше

Оператори вимагають у міського керівництва Сум припинити практику «ручного» управління галуззю реклами

Асоціація операторів зовнішньої реклами вимагає у міського керівництва припинити практику надання преференцій «обраним» і встановити єдині, чіткі та прозорі правила розміщення зовнішньої реклами для всіх операторів.

Детальніше

В рамках Реформи зовнішньої реклами у столиці бізнес довів свою соціальну відповідальність, - Оксана Поліщук

У столиці завершено впорядкування рекламних конструкцій у І-й і ІІ-й форматних зонах. Це результат клопіткої роботи, мільйонних інвестицій і численних недоспаних ночей. Та попри складнощі бізнес довів свою соціальну відповідальність і бажання зробити Київ сучасною, європейської столицею.

Детальніше

У Дніпрі продовжують ігнорувати здоровий глузд на ринку реклами, - Оксана Поліщук

Міська влада Дніпра ігнорує усі звернення щодо критичності ситуації, яка скалася в місті на ринку зовнішньої реклами і продовжує займатись переділом ринку реклами

Детальніше

Заява щодо наклепу на операторів через вирубку дерев на Лук’янівці

Ми звертаємось до «Київзеленбуду» з вимогою спростувати неправдиву інформацію і вибачитись перед власниками рекламних конструкцій, інакше ми будемо змушенні подавати позов до суду через наклеп і нанесення шкоди діловій репутації.

Детальніше

Заява щодо кричущого порушення прав інвесторів у Дніпрі

Міська влада, зловживаючи службовим становищем та нехтуючи законом, уже демонтувала приблизно 400 рекламних конструкцій національних операторів.

Детальніше

2020 рік буде успішним для зовнішньої реклами – прогноз експертів

Частка зовнішньої реклами серед інших медіа залишається високою і стабільною - майже 18%. Цього року ця тенденція збережеться.

Детальніше

Заява Асоціації операторів зовнішньої реклами щодо скандального сюжету бордів

Оператори обуренні несанкціонованою "самозаклейкою" бордів сепаратистською рекламою

Детальніше

Ми на Facebook

Архів