Дизайн-коди вулиць, заборона реклами на пам’ятках національного значення і адаптація конструкцій у міський простір - народні депутати взялись навести лад із білбордами та всією зовнішньою рекламою.
Дизайн-коди вулиць, заборона реклами на пам’ятках національного значення і адаптація конструкцій у міський простір - народні депутати взялись навести лад із білбордами та всією зовнішньою рекламою.
Як один з інститутів громадянського суспільства, Асоціація украй стурбована ситуацією, що склалася з розміщенням рекламних конструкцій в Одесі протягом останнього місяця. В місті незаконними, шахрайськими методами відбувається витіснення з ринку легальних операторів
У новий склад Наглядової Ради Всеукраїнської Рекламної Коаліції увійшли представники членів Асоціації операторів зовнішньої реклами Катерина Храмова та Любов Височина.
Оператори обуренні несанкціонованою «самозаклейкою» реклами політичного характеру з сумнівним сюжетом. Невідомі самовільно розмістили постери на сіті-лайтах декількох операторів у Києві на вулиці Парковій, Дніпровському узвозі та Алеї Слави.
Асоціація закликає учасників виборчого процесу до чесної боротьби та утримання від брудних технологій - поливання брудом конкурентів та введення громадськості в оману. Нам би дуже не хотілось ставати заручниками політичних воєн.
У Києві стартувала рекламна кампанія проти незаконного паркування. Це спільний проект операторів зовнішньої реклами та Управління реклами КМДА. Водіїв повідомляють про найближчі місця паркування, аби вони не порушували правил дорожнього руху.
Надання податкових пільг – це найоптимальніший варіант антикризових заходів, які може приймати влада для збереження бізнесу в умовах тотального падіння ринків. Це допомагає оптимізувати витрати підприємств у форс-мажорних обставинах, зберегти робочі місця та пройти складний період.
У кризовий час порозуміння між владою і бізнесом критично важливі і виходять на перший план. Без підтримки з боку держави і органів місцевого самоврядування підприємцям дуже важко вистояти в умовах обвалів ринків.
У Житомирі уже пустує понад 75 % рекламних площ, і прогнозні показники на травень-червень критично низькі - очікування комерційної реклами всього 10-15 %.
На Херсонщині здійснено інвентаризацію місць розміщення зовнішньої реклами. Це перший етап врегулювання порядку розміщення рекламних конструкцій.
Інформацію про заходи боротьби з вірусом, які повинна знати і виконувати кожна людина на сьогодні розмістили на 1500 рекламних площ різних форматів – починаючи з сітілайтів і закінчуючи цифровими білбордами з відероликами.
Асоціація операторів зовнішньої реклами вимагає у міського керівництва припинити практику надання преференцій «обраним» і встановити єдині, чіткі та прозорі правила розміщення зовнішньої реклами для всіх операторів.
У столиці завершено впорядкування рекламних конструкцій у І-й і ІІ-й форматних зонах. Це результат клопіткої роботи, мільйонних інвестицій і численних недоспаних ночей. Та попри складнощі бізнес довів свою соціальну відповідальність і бажання зробити Київ сучасною, європейської столицею.
Міська влада Дніпра ігнорує усі звернення щодо критичності ситуації, яка скалася в місті на ринку зовнішньої реклами і продовжує займатись переділом ринку реклами
Ми звертаємось до «Київзеленбуду» з вимогою спростувати неправдиву інформацію і вибачитись перед власниками рекламних конструкцій, інакше ми будемо змушенні подавати позов до суду через наклеп і нанесення шкоди діловій репутації.